Всі питання і претензії можна вирішити! Зв'яжіться з нами!
Що до будь-який питань, проблем, затримок, повернення – звертайтесь на пошту нашого керівництва. Для швидкого вирішення питань – надішліть в листі фотографії продукції в упаковці, і без. Якісні фото браку продукції.
Претензії не розглядаються у разі: – якщо продукт був у вжитку – пошкоджено зовнішнє пакування посилки при доставці – Відсутність упаковки при пошкодженні товару – товар, недоліки якого виникли з вини покупця (неправильна експлуатація, недбале зберігання та ін.)
Допустима затримка на будь-якому етапі виробництва 1-3 робочих дні.
У випадку виявлення бракованної продукції: Ми Вам її передруковуємо в найкоротші терміни.
Претензії не приймаються, якщо макет не підходить по технічним вимогам* (при перевірці дизайнер попереджає про можливі недоліки при друку).
Повернення грошей за замовлення можливе в день оплати до 18:00, при умові, що замовлення не пішло в друк.